ponedeljek, 8. avgust 2011

Brezskrbno uživanje

Spominjam se kako smo kot otroci komaj čakali počitnice..
To je bil čas ko smo se lahko cele dneve podili po bližnjih gozdovih in raziskovali naravo in njene lepote..
Z mislijo na to sem se lotila novega projekta..
Želela sem si narediti čestitko, na koncu pa je nastala slika..
Dragi mi je obljubil, da mi bo zanjo naredil okvir, a kaj ko danes res ni imel časa za to..








Upam, da je na slikah videti tudi kakšen detajl, kot sta lupa in travica..

Prijavljam jo na izziv #35 na CRAFT-alnici ''Počitniško ustvarjanje''
LP do naslednjič..

7 komentarjev:

  1. Kaj vidim...novogoričanka!!! No, lep pozdrav iz Grgarja od bivše novogoričanke! Pregledala sem tvoj blog. tako lepe stvari imaš narejene s Tildami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole je pa prava mala umetnija. Absolutno spada v okvir in na najbolj vidno mesto v stanovanju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito pobarvano! Super ideja in odlično izdelano. Tako razigrano izgleda, da te res popelje v otroštvo...

    OdgovoriIzbriši
  4. Kar nekaj časa sem jo ogledovala :)). Zelo lepo je izdelana. Polno malih podrobnosti in odlično barvanje. Nujno v okvir. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Tina, tole tvojo umetnino sem tudi jaz dolgo časa z užitkom opazovala. Čudovito si ustvarjala, naredila krasno ozadje z oblaki, pa krasno drevo in počitniško razigrani deklici pod njim. Travo si super umestila na samo sliko in res, to je vredno okvirja in dobre pozicije v stanovanju! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa je in super si skombinirala štampiljke :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj :))) tole je pa bilo dela :)) tudi veselja :)

    OdgovoriIzbriši